REZERVATIONS

AND MORE INFORMATIONS:

 

+48 665 665 676

+48 500 700 554

 

rezerwacje@ototatry.pl

3. Ile mam czasu na dokonanie wpłaty?


RezerwujÄ…c za poĹ›rednictwem strony internetowej Klient zobowiÄ…zany jest do dokonania pĹ‚atnoĹ›ci od razu. 
W przypadku zawarcia rezerwacji telefonicznej, osobistej lub mailowej, wpĹ‚ata odbywa siÄ™ w dniu wycieczki w momencie jej rozpoczÄ™cia siÄ™, wewnÄ…trz Ĺ›rodka transportu. 

 

 

4. Czy muszę wziąć ze sobą dowód osobisty i/lub paszport?


Tak, każdy uczestnik imprezy ma obowiązek posiadać ważne dokumenty podróżne, wymagane jest legitymowanie się paszportem

lub dowodem osobistym.
W przypadku dzieci także istnieje obowiązek posiadania paszportu lub dowodu tożsamości.

 

 

5. Jak anulować rezerwację i jakie poniosę tego koszty?


Klient jest zobowiązany do złożenia rezygnacji na adres: biuro@ototatry.pl lub osobiście w formie pisemnej w punkcie stacjonarnym.

Datą złożenia rezygnacji jest dzień jej wpływu. Po dokonaniu anulacji Klientowi przysługuje zwrot wszystkich wpłat w ciągu 14 dni.

 

 

6. Czy organizator zapewnia ubezpieczenie?


Tak, zapewniamy ubezpieczenie w Towarzystwie UbezpieczeĹ„ EUROPA oraz NNW. W przypadku osĂłb indywidualnych ubezpieczenie zapewnia Towarzystwo UbezpieczeĹ„ AXA. Istnieje moĹĽliwość zakupu ubezpieczenia od chorĂłb przewklekĹ‚ych (CP), ktĂłre jest dodatkowo pĹ‚atne.  Regulamin ubezpieczenia dostÄ™pny do pobrania.

 

 

7. Co jeszcze powinienem zabrać ze sobą?


Oprócz wymaganych dokumentów, w przypadku rezerwacji online należy mieć przy sobie bilet potwierdzający rezerwację,

a w przypadku rezerwacji osobistej ważny dowód osobisty. Dodatkowo zalecane jest zabranie ze sobą prowiantu, pieniędzy (w przypadku wycieczek zagranicznych w walucie obowiązującej w danym Państwie), odzieży dopasowanej do panujących warunków pogodowych oraz dobrego humoru.
Organizator nie ponosi odpowiedzialnoĹ›ci za rzeczy pozostawione i/lub zagubione. Rzeczy pozostawione w  Ĺ›rodku transportu przechowywane sÄ… w biurze do 14 dni.

 

 

8. Czy mogę zabrać ze sobą dzieci?


Tak, organizator umożliwia korzystanie z wycieczek także dzieciom, dla których przewidziane są zniżki, jednak nie zapewnia opieki osobom niepełnoletnim oraz osobom w stosunku do których istnieje podstawa do ograniczenia zdolności do czynności prawnych. Osoby te mogą uczestniczyć w imprezie turystycznej wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

 

 

9. Czy muszę być w punkcie odjazdu wycieczki?


Nie jest obowiązkowe stawienie się w pierwotnym punkcie odjazdu. Na stronie zostało podanych kilkanaście punktów odbioru,

spośród których mogą Państwo wybrać najbardziej dogodny i tam się stawić, chyba że strony ustalą inaczej.

 

 

10. Co jeśli się spóźnię?


Wycieczki rozpoczynają się w dniu i godzinie podanej w ofercie, bez względu na osoby spóźnione.
Godzina odjazdów, etapów imprezy podawane są na bieżąco. Spóźnienie lub niestawienie się na wycieczkę lub jej etapy

(postoje, przebywanie w obiektach, czas wolny) w ustalonym terminie traktowane jest jak rezygnacja z imprezy, bez prawa do zwrotu należności. Godzina powrotu z imprezy może ulec zmianie z powodów niezależnych od organizatora (działanie siły wyższej).

 

 

11. Czy organizator zapewnia posiłek?


Nie zapewniamy posiłku. Jednak podczas wycieczki oferujemy czas wolny (ok. 1,5-2 godzin), podczas którego istnieje możliwość zapewnienia sobie posiłku we własnym zakresie.

 

 

12. Czy mogę zabrać ze sobą zwierzęta?

 

Niestety, ze wzglÄ™du na charakter wycieczki nie ma moĹĽliwoĹ›ci zabierania ze sobÄ… zwierzÄ…t.

 

 

 

 

1. Jak mogę dokonać rezerwacji?


Rezerwacji można dokonać za pomocą systemu rezerwacji on-line na stronie ototatry.pl. Możliwa jest również rezerwacja poprzez wiadomość mailową, telefonicznie lub ustnie w punktach sprzedaży; taka rezerwacja jest tzw. rezerwacją wstępną.

 

2. Czy po dokonaniu rezerwacji muszę wpłacić całą kwotę czy tylko zaliczkę?


Wpłata zaliczki nie jest wymagana. W obu przypadkach należy uiścić wpłatę w postaci całości należności za usługę. Po dokonaniu rezerwacji online Klientowi zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet.

czemu gdy użytkownik strony wyświetli je na ekranie pokażą się one z wybranym efektem.

FAQ - Frequently Asked Questions

PL

EN

CONTACT US

FAQ

 

2. Czy po dokonaniu rezerwacji muszę wpłacić całą kwotę czy tylko zaliczkę?


Wpłata zaliczki nie jest wymagana. W obu przypadkach należy uiścić wpłatę w postaci całości należności za usługę. Po dokonaniu rezerwacji online Klientowi zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet.

1. Jak mogę dokonać rezerwacji?


Rezerwacji można dokonać za pomocą systemu rezerwacji on-line na stronie ototatry.pl. Możliwa jest również rezerwacja poprzez wiadomość mailową, telefonicznie lub ustnie w punktach sprzedaży; taka rezerwacja jest tzw. rezerwacją wstępną.

 

2. Czy po dokonaniu rezerwacji muszę wpłacić całą kwotę czy tylko zaliczkę?


Wpłata zaliczki nie jest wymagana. W obu przypadkach należy uiścić wpłatę w postaci całości należności za usługę. Po dokonaniu rezerwacji online Klientowi zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet.

1. Jak mogę dokonać rezerwacji?


Rezerwacji można dokonać za pomocą systemu rezerwacji on-line na stronie ototatry.pl. Możliwa jest również rezerwacja poprzez wiadomość mailową, telefonicznie lub ustnie w punktach sprzedaży; taka rezerwacja jest tzw. rezerwacją wstępną.

FAQ:

Najczęściej zadawane pytania